5 Mart 2012

Blogger Title Seo Ayarları

Basit olarak sizlere blogger title seo ayarını anlatacagım.

Google aramalarında blogger web sitenize
seo ayarı yapmış iseniz
Yazının Başlığı + Sitenin başlığı
Seo ayarı yapmamış iseniz
Sitenin başlığı + Yazının başlığı
Önerilen ve google amcanın sevdiğini yapalım biz
blogger hesabınızdan

 Tasarım>>HTML'yi Düzenle>>Widget Şablonlarını Genişlet diyoruz ve CTRL+F basıp
<title><data:blog.pageTitle/></title>
Bu kodu buluyoruz ve bu kodu silip yerine aşağıdaki kodu koyuyoruz.
<b:if cond='data:blog.pageType == "index"'>
<title><data:blog.title/></title>
<b:else/>
<title><data:blog.pageName/>-<data:blog.title/></title>
</b:if>

12 yorum :

  1. çok etkili bir eklenti seo açısından.

    YanıtlaSil
  2. eklenti için teşkkürler..

    YanıtlaSil
  3. eski blogger temalarının çoğunda bu yok kendimiz eklememiz düzeltmemiz gerekiyor gerçekten güzel birşey görünüm bakımından olsun google amca bakımından olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu işlemi yapıyorum fakat hala blog başlığı görünmeye devam ediyor.konu başlığı-blog başlığı yapamıyorum diğer herşey oldu birtek bu olmuyor

    YanıtlaSil
  5. kodlar doğrudur bizzat kendim daha demin kendi yeni blogger sitemde denedim biraz daha dikkatli olursanız yapabilirisin sanırım.eğer yapamazsanız iletişime geçelim.

    YanıtlaSil
  6. Olmazsa olmazlardandır bu düzenleme.Açıklacı ve net bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel paylaşım blogger için vazgeçilmez seo bilgileri

    YanıtlaSil
  8. sitemde eski şablon vardı bildiğiniz üzere eski şanblonlarda sıfır seo ayarı var bu eklenti sayesinde hemen hallettim teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blogger-Bilgi.blogspt.com © 2013 | Ukash Kart

Destek: Ukash Nasıl Alınır

Site içerisindeki içerikler izinsiz kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.

Tema: Ukash Kart

Edit: Ukash Kart

Ukash Kart Resmi Satış Sitesi